Tvoj prvi samostalni skok počinje ovde

Static Line padobranska obuka je priprema i trening za samostalni skok sa visine od 1200 metara i organizuje se jednom mesečno, uglavnom vikendom.

Teorijska obuka je tu da te pripremi za sve što će ti biti potrebno na prvom samostalnom skoku i uglavnom traje šest sati. Obuhvata učenje o padobranskoj opremi, načinu upravljanja padobranom, pravilima letenja (školski krug) i vanrednim procedurama u slučaju otkaza aviona ili padobrana.

Kada završiš teorijski deo i uspešno odradiš testiranje stečenog znanja, vreme je za prvi samostalni skok sa 1200m. I ako se zove samostalni – Instruktori će sve vreme biti sa tobom u različitim segmentima pripreme i iskakanja iz aviona.

Kako obuka funkcioniše?

Pre svega, tokom opremanja, instruktori su tu da ti pomognu da lepo podesiš opremu i da provere svaki deo padobrana pred skok. U avionu se nalazi instruktor koji je sa tobom sve vreme i koji je zadužen da ti pomogne da adekvatno izađeš iz aviona, ispratiš sve prethodno naučene procedure i nakon njegovog znaka, da se pustiš u plavetnilo neba. Padobran je vezan sajlom (gurtnom) za avion, koja automatski otvara padobran čim se pustiš sa upornice aviona. Nakon otvaranja padobrana, treći instruktor će biti povezan sa tvojom radio stanicom ( prethodno zakačenom i proverenom na zemlji ) i on će biti sve vreme tu da te iskoriguje i pomogne ti da se bolje orijentišeš iz vazduha. Sletećeš, i nakon dva sata kada tvoj mozak počne da procesuira iskustvo, shvatićeš da si sada deo padobranske porodice!

Po daljem planu obuke, svaki naredni skok je jedna vežba. Kada ispunite zadatu vežbu, prelazite na sledeću. Ukupno je potrebno 25 uspešno odrađenih vežbi kako biste stekli uslov da prijavite ispit za prvu padobransku dozvolu i onda zaista kažete, "Ja sam samostalan padobranac".

Visine skokova se menjaju postepeno. Nakon prvih par skokova, tokom kojih se samo navikavate na avion, pravilan odvoj od aviona i upravljanje padobranom, sledi nekoliko skokova "simulacije", kroz koje vežbate položaj tela prilikom odvoja od aviona. Povući ćete vežbovnu ručicu padobrana koja simulira otvaranje kupole, dok će zapravo padobran i dalje otvarati gurtna. Posle par uspešnih simulacija, bićete spremni za pravi skok- Sa 1500 metara, brojeći tri sekunde pre samostalnog otvaranja padobrana.

Kada savladate samostalno otvaranje padobrana, spremni ste za finalni deo obuke - slobodan pad. Povećavaćete visinu skoka do 3500 metara i razvijati veštine slobodnog pada. Početni zadatak je letenje stabilno na stomaku, a kasnije ćete napredovati do izvođenja zaokreta, kontrole brzine propadanja, pa čak i salta ( u napred ili u nazad).

Nakon 25 uspešnih vežbi savladavanja svih veština, bićete spremni za finalni korak do A dozvole – vaš prvi padobranski ispit!

Teorijska obuka sa prvim skokom

Cena Static line obuke uključuje teorijsku obuku i praktičnu obuku, rentiranje padobranske opreme i prvi skok sa visine od 1200 m. Kako postoji dalji plan obuke do prve padobranske dozvole, cene ostalih skokova zavise od visine izvođenja i kreću se od 50 do 80 EUR.

Teorijska obuka sa prvim skokom:

Cenovnik ostalih skokova

1200m

e

1500m

e

2000m

e

3000m

e

Napomena: Napomena: U cenu svakog skoka uračunat je tiket za avion, padobran, dodatna oprema - Kaciga, visinomer, brile; Pakovanje padobrana

Ostale Padobranske Obuke

S tim da je najteži zadatak doći do slobodnog pada, umesto da postepeno povećavate visinu, postoje dve vrste padobranske progresije koje vas na precizan i bezbedan način uvode u nebeske visine.
hibridni kurs

hibridni kurs

accelerated freefall (aff)

accelerated freefall (aff)

Najčešće postavljena pitanja

Kontakt

Budi u toku!

Prijavite se na naš newsletter i budite povezani sa dešavanjima u našem padobranskom centru. Nećemo vam slati nepoželjnu poštu, obećavamo! 🙂

newsletter

© 2025 Sva prava zadržana. Padobranski klub "Feniks"